dinsdag 8 september 2009

begaan met de wereld

Hi. Bye. What-ever. Ik wil niet altijd bloggen als ik in een pestbui ben, sweeties, maar blijkbaar gebeurt het toch. Wat erg, voor mij: bad tempers are bad for the skin quality, zoals ze te vaak zeggen in L.A. Ik bedoel maar, welcome to this century and botox?

Ik ga jullie de reden van m'n pestbui niet eens uit de doeken doen want actually, there is no reason, ik ga dus gewoon aan m'n 'happy place' denken. Hebben jullie ook my famous girl Katie Holmes zien dansen zonder stars? Ik bedoel letterlijk dan, alleen zonder de celebs erbij. Wat werd zij afgekraakt, zeg. En zo slecht was ze niet eens. Toen ik haar later opbelde om haar te feliciteren zei ze me dat m'n sarcastische toon ongewenst was. Huh? Ik heb haar dus ook maar even naar haar eigen 'happy place' laten zoeken.
En Giselle, de liefste schat, Giselle Bündchen, belde me nog niet zo lang geleden dat haar Leo (zielig dat ze het blijft zeggen) alweer met een ander blond model is. Nu maakt ze alweer geen kans. Believe me, honey, bij Leo maak je altijd een kans. If you know what I mean. Maar trouwen zit er (hij kent zichzelf te goed) niet in en daarom moest ik die lieve schat Giselle Bündchen weer troosten terwijl ik niet eens meer kan herinneren wanneer zij en Leo een tijdlang too close waren, if you know what I mean. Dan ben ik like, get over it, girl, move on. Jennifer Aniston doet dat ook.
Misschien dat ik daarom niet in een al te beste bui ben, omdat ik zo word leeggelozen door m'n vele celebrity vriendjes. Ik ben gewoon te begaan met ze. Misschien moet ik wat meer aan mezelf denken want it's kinda hard to be that unselfish. Volgende keer de telefoon maar niet opnemen als Sienna Miller weer een crisis krijgt omdat Perez Hilton haar een slet noemt. I mean, is dat nieuwe informatie? Verder is 't wel een schatje, hoor. Maar die telefoon neem ik toch even niet op voor haar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten