zaterdag 15 augustus 2009

in the middle of upstate

Hello, sweeties. Ik heb me gisteren weer een hoop liggen ergeren. Zonet heeft m'n massagetherapiste m'n Upper East Side penthouse verlaten maar ik voel me nog steeds wat blabber. Dat alles heeft te maken met m'n toekomstige schoonouders. Niemand, niemand kan zeggen een goede relatie te hebben met het veroordelende denkstation, maar de mijne zijn echt, blah.
Om te beginnen wonen ze upstate New York, op een plaats waarvan ik steeds weer de naam vergeet. Op zich is dat geen probleem ware het niet dat ze eisen dat wij telkens weer naar die vergeten plek upstate rijden, the city is hen te druk. Ook als je hen voorstelt om naar het rustigere Long Island of desnoods Connecticut te rijden dan wordt dat geweigerd. Misschien zijn die plekken wel te aangenaam voor hen ofzo.
Anyway, zit je daar uren in de auto naar een oninteressant dorp te rijden - en dan zwijg ik nog over het feit dat je boyfriend overbodig nostalgisch wordt over allerlei saaie kleurloze plekken - om dan uiteindelijk te dineren in een restaurant waarover het enige positieve is wat je kan zeggen dat er geen paparazzi zullen opduiken. En erg vriendelijk zijn m'n toekomstige schoonouders niet. Ze vinden me een snob. Okay, ik weet wel dat m'n A-listboyfriend van humble afkomst is maar daar wil ik niet aan herinnerd worden. En da's iets wat zij net wel doen in alles dat hen omgeeft. Tot en met het mij vernederen met m'n juwelen en m'n bontjas toe (ok, die dieren zijn zielig maar ik zonder bontjas ook).
Dus ben ik nu nog helemaal gespannen ondanks het feit dat ik én een massage én een flesje bubbels in m'n heerlijk bubbelbad heb genomen. Misschien toch maar Oprah bellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten